Subscribe:

czwartek, 29 grudnia 2011

Jak ładnie wyglądać i to bez wydawania kasy na fonie ?

Są tacy co nigdy nie dostaną vipa , a niektórzy nie korzystają z jego uroków i wszystko marnują na ciuchy i animki ; \

Pamiętajcie o oczach , nosach i ustach , bo one tworzą charakter twojej moviestar !

Nie mogę znieść widoku osoby w vipowskich ciuchach i z początkowymi oczami (szczególnie jeśli nie są to te zwykłe , czyli dziwnie rozłożone , i te kreskówkowe)

Ale ty , tak ty możesz nigdy nie dostać vipa i marzysz o oczkach z gwiazdkami wokół !

Możesz uzyskać bardziej zaskakujący efekt jedynymi normalnymi oczami , nie dla vip (czyli nie chińczyk , ani motylek ale te z makijażem ; )

Zrb taki efekt na łysej i nie ubranej mnie z normalną skórą (jakoś to wytrzymałam a zmian ze sklepu nie wyniosę ; )

Ja tu się nie poznaję , ale tak to ja xD

I czy nie jest to ładniejsze od podstawowych oczu albo chociaż chińczyka ?

Mam nadzieje że będziecie błyszczeć takim makijażem : )

Kolory możecie wybierać dowolne ale pamiętajcie że na samym dole musi być blond którego większość z was używa ; )

0 komentarze:

Prześlij komentarz