Subscribe:

niedziela, 11 grudnia 2011

Jak szybko wbić lvl ?

Pewni ludzie pytają się ile gram jak odpowiadam 5 miesięcy gratulują mi .
5 miesięcy na 10 lvl to duuużo !
A teraz kilka porad żebyście nie ugrzęzli w pętli czasu albo przyśpieszyli po roku ;)

1.Wymieniaj się oglądaniem filmów po 15,20 !

2.Rób ciekawe filmy !Najlepiej trwające około 2 minut (jak widzę że film ma 5 minut i muszę go oglądnąć to dostaję szału , a za krótsze dostajesz po prostu mniej fame :)

3.Wymieniaj się grafami .Ale z osobami o zbliżonym lvlu (maksymalnie 3 lvl różnicy !)
Gdy ty masz np.3 lvl a chcesz się wymienić z 10 to ty zyskasz ale czy 10 lvl tak ?
Mówiąc szczerze 30 fame za 100(biorąc że nikt nie ma vipa)nie wydaje się zbyt atrakcyjna ,
ale 30 fame za nic jest błogosławieństwem ;)

4.Dawaj grafy tak często jak się da !(czyli co 60 lub 15 minut ;)
Dając grafy często je także otrzymujesz !

5.Nie pytaj każdego na czacie :Oglądniesz mój film np. 'Rekin z Zatoki Kłów'(mam nadzieję że nikt takiego jeszcze nie zrobił ;) ?Ja gdy dostajętakie wiadomości ignoruję je !
One tylko zniechęcają do ciebie i do twoich filmów !

6.Oglądaj filmy !
Ludzie widząc  twój komentarz chętnie odpłacą się 5/5 i jakimś miłym komentarzykiem :)

7.Bądź cierpliwy/a !
Tylko 1 lvl da się zdobyć w 1 dzień(ewentualnie 2) !
Często rób rzeczy wymienione w poprzednich punktach i się uda !

Znacie jeszcze jakieś pomysły ?
Podzielcie się nimi w komentach :)

161 komentarze:

Anonimowy pisze...

nic dodać nic ująć;)

Anonimowy pisze...

ja znam to jest tak: trochę z tym roboty ale to tak: robisz sobie 3 moviestar planet( jedna z tych to ta twoja prawdziwa którą miałaś na początku) wchodzisz w gry i tam gdzie jest tylko dla przyjaciół i wybierasz ,, ubiesz się" ale przed tym oczywiście dodajesz swoje te 3 moviestarplanet do przyjaciół i grasz tak że dajesz wszystkim że gotowe bez ubierania i głosujesz na nią aby wygrywała. trochę roboty ale jeśli chce się zdobyć poziom no to w 3h powinnaś to osiągnąć. no i oczywiście później możęsz tymi innymi moviestarplanet sobie oglągać filmy oceniać na najlepsze i tak dalej więc jeśli chce się zdobyć czy pieniądze czy lvl to warto mieć oprócz tej jednej jeszcze jakieś 2 moviestar planet:) i tak wogule to też dziękuje za twoje rady

York1135 pisze...

A jak wbic 8 lvl ? Mam 147 i cos tam xd i brakuje mi niecale 12 tysi ;3

Anonimowy pisze...

Hej!
Mam lalke na MSP...
Kto jest łąskawy i mi pomoże wbić 3 lvl?
Plisssss <3
Naprawdę bardzo chcę to zrobić :)
Nazywam się Ella8867
Helpnij, jeśli możesz...!
Z góry dziękuję <3

Anonimowy pisze...

Aj tam.
Mam 3 lvl już ok. miesiąc i nic :(

Anonimowy pisze...

Ja mam problem z 8 lvl-em robiłam sb. moviestar uwierz mi ze 20 mam tylko neipamientam haseu to nie takie proste bo trzeba chceić oglondać swoje filmy .! A jak się ma długie i dużo to uwierz mi ból przy pierwszym :(.Ale plan niezły...tylko troche głupi bez urazy...no a mój plan jest taki żeby wymieniać się z kimś nowsze filmy tym więncej radości przy ogląndaniu :-)

Anonimowy pisze...

Dzięki : )


Podpis: Klolli
( Z MSP )

Anonimowy pisze...

ja znam sposób jak w 15min mieć 3lvl na msp !; ))

Na MSP nazywam się Natii xe pisz jak chcerz się dowiedziec ! ; *

Anonimowy pisze...

ja mam już 6 lev ( Carla_123 ) i wbijam ale też tżeba "love it" zbierać

Anonimowy pisze...

Ja mam 7 lv a gram 5 miesiace 2 vip a moja kol.1 rok i 5 lv 10 razy vip!

Anonimowy pisze...

Ja miałam 6 poziom w 2 lata .. No cóż a dlaczego ?
Ponieważ komputer miałam zepsuty i po 15 min wyłączał mi się więc grałam 2 3 razy na miesiąc!
Teraz gram ciągle i mam vip na tydz a na wakacje bede miała na 3 mies ;D
Jogobela <3

Zapraszaćć i dawajcie graffki !
PS: Mam teraz 3 lvl bo zrobiłam sobie nową moviestar ;P

Anonimowy pisze...

Mam msp kilka miesiecy i ciagle 2 lvl
Helpnij ... jak wbic 3 :/

Zuzia :D pisze...

Ja gram w msp nie caly rok ( gdzies 9/10 miesiecy ) i mam 7 level, mialam tylko 3 razy v.i.p.

Jak kolwiek, bardzo ciezko pracowalam z tymi 3 v.i.p. Bo tworzylam moviestars i ogladalam sobie filmy, love it, ocenialam sobie 5/5, ogladalam czyjes 10 sek itp.
A no i z organizowalam konkurs.

Moja rada jest taka:
Organizuj konkursy ( ale najlepiej jak sie ma v.i.p bo wtedy sie dostaje za nie wiecej kasy i FAME! ) Najlepiej sobie kupic v.i.p na tydzien bo najtanszy a nawet na 1 tygodniowym mozna duzo zdzialac ( poza tym to TYLKO GRA! nie uzalezniajcie sie! Pieniadze mozna wydac na fajne ciuszki, plyty, buty, nawet wycieczki )
A konkurs polega na tym. Robisz w bio ( biografii ) lub Na forum : MAM KONKURS!!!! w moim przypadku: Chcesz cos z listy do 400sc???!!! No i piszesz

1. Obejrzyj mi po 16 filmow ( tylko nie 10 sek bo nie bede miala wystarczajaco kaski na wasz prezencik )
2. Oceniasz na 5 gwiazdek
3. Piszesz koma- NIE OSZUKIWAC BO SPRAWDZAM!!! ( komentarz ) (tylko tego nie piszcie- Haczyk na komentarze jest taki: jesli ktos ominie choc jeden komentarz to nie dostaje prezentu z listy :D w moim konkursie byla taka dziewczyna co nie wstawila 3 komow i napisalam jej : przepraszam no ale nie mozna bylo ominac choc 1 koma takie byly zasady :D ) I nie bojcie sie nie zglosza cie ( choc mnie nie zglosila )
4.Piszesz mi wiadomosc ze skonczyles/as i czekasz az ci kupie prezent :)

Najlepiej kupujcie te za 300 pare a jesli maja to nawet za 200sc Bo wtedy zaoszczedzicie dla innych osob albo nawet dla SIEBIE!

Mi naprawde pomogl taki konkurs, na poczatku mialam tylko 80 pare tys fame ( na 6 levelu ) A jak mi obejrzaly 16 filmow tylko 3 OSOBY! Weszlam na msp, [patrze a tu na pasku 106 TYS FAME!!!!!!!!! Tak sie ucieszylam i mialam gdzies z 1100 sc! Wiec kupilam te prezenty a brakowalo mi tylko 4 tys do nastepnego levela!

TO NAPRAWDE DZIALA!!!! NIE ZARTUJE!

Zuzia :D pisze...

A no i nazywam sie superlaska104 na msp ;)
pozdrawiam i mam nadzieje ze moja rada wam pomoze :D

Anonimowy pisze...

pomożecie mi jakoś wbić na 3 level błagam bo mi na jednym koncie ktoś ukradł kontoa miałam 5 level pomużcie mi ludzie błagam bo mi nikt nie pomaga tacy są lydzie nie pomagają skorzysta m też z tych rad

Anonimowy pisze...

a mój login to Tar@

Anonimowy pisze...

Mój log. to Marcysia0110 mam 5 lvl

Anonimowy pisze...

Pomocy !
NA msp nazywam się Colly :* i czy pomożecie mi wbic 3 lvl został mi tylko 1.000 !

Anonimowy pisze...

pomorze mi ktos na msp brakuje mi 4tys do lv 4

wiki wiki pisze...

Cześć.! Ja to robię tak robię najmniej 10 filmików bo 10 sec. i oglądam innymi postaciami swoimi najlepiej jak twoje postacie mają najmniej 3 lvl dostajesz więcej fame no ale jeśli np . oglądniesz 10 filmików 5 postaciami które mają 3 lvl zarobisz 1.000sc no i oczywiście fame ja tak zawsze lvl-e wbijam i naprawdę polecam :)

Milena Olesiejuk pisze...

Ja na jednym koncie wbiłam 3 lvl w 1 1-2 godziny ;P
Po prostu . Biorę udział w konkach ! Jak masz ciekawy film możesz zarobić dużo sc i Nawet do 5 tys. Fame !!!

P.S Na MSP Jestem Misia823 i mam VIP na rok Judge celeb i 9 lvl Ja tak jak by gram od marca bo Zrobiłam przerwe na kilka mies. Wtedy porzuciłam MSP z 3 lvl ,Teraz mam 9 lvl I Kocham MSP !!!

Anonimowy pisze...

Ja gram 5 dni i mam 3 lvl :P

Anonimowy pisze...

ja mam 5lv.na jednej postaci(Wiktoria123=) a na drugiej mam 2lv.(Wiktoria02=)i bardzo 7lv. mnie kręci i zawsze kręci mnie 7 lub 10lv. miałam V.I.P.A 2 razy jeden na tydzień drugi na 1 miesiąc pozdrawia(Wiktoria02=):D

Anonimowy pisze...

ja też znam dobry sposub na wbice lvl ja z 5 na 6 wbijałam tydzień poprostu robiłam dużo look a jak ktos i jupywał to ja dostaławał fame i sc(star cols) czytałą mwasze wypowiedzi i ja tak robie i czybko dosyć wbijam lvl jak sie zostaje celebryta to też dostaje sie 50% wiecej wiec sie opłaca można za dlamenty kupić że 50% dostajesz z zarobionego fame jak tylko tyś zarabiał/zarabiała mam nadzieje że wam chociasz troche pomoge dawajcie grafy marta@0000)))) to mój login na msp mam 6 lvl zapraszam

Anonimowy pisze...

hej jesstem ola i ja jestem szczęśliwa ponieważ na msp mam19 lev jeszcze 100 fame i 20 hura:):):):):):

Anonimowy pisze...

Ja jestem paola826 zapraszać :D

Anonimowy pisze...

ja gram 2 tygodnie i mam 3 lvl ani razu nie miałam VIP zróbcie se dodatkowe konta i 10 seki dawajcie sobie ze swoich innych kont grafy love it itp.

Anonimowy pisze...

a ja mam 4 lev i co lyso a zrobiłam od kwietnia 2012r

Anonimowy pisze...

Wow! Masz 10 lv i grasz 5 miesięcy! Ja mam 4 i gram jakieś 6 miesięcy!

Vicki pisze...

Ja mam problem z 8 ale jakoś sobie radzę. Jeśli chcesz pomóc to nazywam się wiki ania.

Anonimowy pisze...

To co piszesz jest wprawdzie prawdą ale znam dużo ludzi (10lvl jak mówisz) i oni nie są zbyt mili a w 5 mies. da się nabić taki lvl ja gram na jednym z moich kont 1 mies. i mam 4lvl .


Na MSP nazywam
się Misqu

Anonimowy pisze...

ja mam 8 lev na MSP a jestem od września 2011r.

Anonimowy pisze...

mam 3 lvl pomóżcie mój nick to ziomal:P potrzebuje też kasy więc jak macie jakieś pomysły to piszcie na mój profil :) :D

Anonimowy pisze...

ja mam 10lvl prawie 11 i gram pół roku i miałam 10razy vip. nazywam sie kitkakotek na msp

Anonimowy pisze...

Ja na msp nazywam się HotGirl2002 mam 6lv celeba i vipa (2 raz) Gram na msp 5 mies. 20 tys. do 7 lv :(

Anonimowy pisze...

Już tylko 14 tysiaków to tego wymarzonego 7 levela
P.S. To ja HotGirl2002 ta co pisała na górze ^

Anonimowy pisze...

Wiecie,,ja wam powiem,ze mnie takie cos nie interesuje.. kilka tygodni wystarczylo by,zeby wbic 3 lvl ;//

Anonimowy pisze...

Ja mam 12 lvl, gram 10 miesięcy i nazywam się Dianka1999991 :) Zapraszam na moje seki! 12 10sek 1 prezent z lż ^-^

Anonimowy pisze...

Ja na innych kontach potrafie wbić 3 lvl w godzine ;D

Anonimowy pisze...

Aha i jeszcze mam celeb ^^

Wikusiaa Ch. pisze...

Przyznam nigdy nie miałam VIPa na MSP, ale gram od marca 2012 roku mam 8lvl 47 tysi do 9 lvl'a. Dziś urodzinki, helpniesz ? Fiedziałam thx. Tera zadajesz se pytanie jaki mam login? No to wpisuj: wikax13xdd |jutro VIPeQ na miecha xD

Anonimowy pisze...

Ja tam mam fajny sposób XD Jak masz te inne konta to wbij sb na nich 3 lvl, ogl. filmy i rób je sb na nich, a potem kupuj sb rzeczy z l.ż. c; To mój sposób, wbiłam sb 7 i 8 lvl w miesiąc XD Nie podam loginu :P ;**

Anonimowy pisze...

poprostu robisz sobie inna moviestar i ogl sobie filmy mi sie udalo mam 7 lvl 15 tys do 8 ps.moj nick to olpoko mam nadzieje ze pomoglam

Anonimowy pisze...

Jezus Maryja,ja mam nick <>Nacia<> gram od 2 mies. i mam 10 lvl -,-

Anonimowy pisze...

Ja mam 7 level i vipa:) Zeby zdobyc szybko level trzeba oglondac rozne filmy i grac w gry.Zapraszajcie mnie nikola1105

ola20122000 pisze...

proszę pomóżcie mi jestem ola20122000 i zostało mi 1207 fame do 4 levelu . z góry dzięki =)
pozdro od oli

ola20122000 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Mam 6 lvl gram od 2012 wrzesień i utknełam na 6lvl ale etam... Zaprarzajcie mnie do znajomych jestem Ania!!!!!!!!!! Trochę durzo wykrzykników 10 pa ^.^

Anonimowy pisze...

Hej mam msp 2 dni i mam 2 lv :<<
narazie mało wiem ale dąże do celu xd
prosze was łaskawie o grafy
rzygamteczaxdd

Anonimowy pisze...

Hej. Nie mogę wbić 3 lv. Robiłam te sposoby co Wy tutaj piszecie. Ale to za mało... Proszę o szybką pomoc..!
Z góry dziękuję serdecznie.

Anonimowy pisze...

Nazywam się Kasiuleczka11

Anonimowy pisze...

NO TO SIE NAZYWA SZYBKOSC A NIE..

Anonimowy pisze...

ja się nazywam na MSP 123marti333 i mam problem z 7 lv bo jak na razie mam 6 lv polecam wam wchodzić do mojego domu bo mam 10 zwierzaków i jak się naciśnie zwierzaka to się zdobywa kase

Anonimowy pisze...

ja nazywam sie nikita2876 to jedno konto a drugie to olga3214567789 próbuje wbić na tym drugim koncie 3lvl ale nie po trafie proszę pomożecie mi jakoś

z góry
dziękuje
nikita2876

Anonimowy pisze...

Ja też potrzebujke pomocy mam pierwszy level a chciałabym nabić sobie na trzeci a na pierwszym brakuje mi 263 do drugiego pomóżcie jestem RockBen

Anonimowy pisze...

POPIERAM

Anonimowy pisze...

hej pomożecie mi to dla mnie ważne gram 2 lata mam 8 lv i ugżązłam na nim i nikt nie chce się wymieniać

Anonimowy pisze...

mój nick to Skata

paulin maga pisze...

błagam pomocy musze mieć wyszszy lvl. muj nick to brillind

Anonimowy pisze...

ja gram miesiąc i mam 4lvl (Ollka XD) po prostu mam dużo innych kont z 3 levelem to daję grafy sb i takie różne ;)


Zapraszajcie i dawajcie graffffki :)

Anonimowy pisze...

dzięki za rady!!!:P

Anonimowy pisze...

gram 2 miesiące mam vipa na rok i 9 lvl i też nie podam loginu :D

Anonimowy pisze...

ejo ziomy mój nick to magdajola

Anonimowy pisze...

ja to aleksa1111 i zbieram fame do next levelka ale nie moge oglądać filmików no, jedynie na laptopie :c
Z boku ths
moje pseudo:alehandra)ale to nie muj loguś
Pa pa i help me plose.

Anonimowy pisze...

8 marca urodzinki :D jusz nie długo!

Aleksa1111

Anonimowy pisze...

jak jestem judge to co moge robić ?
Aleksa1111

Anonimowy pisze...

Hmm mówisz że tylko 1 lvl da się wbić w jeden dzień ew.2 .. No ja wbijam 7 od 1 dnia i mam już ponad połowe..

Ciasteczko1332 pisze...

Taa nie da się ja 5 level wbiłam w 2 dni! W pierwszy dzień wbiłam 4, a w 2 dzień 5.
PS. Zapraszać na MSP! Ania1332

Ciasteczko1332 pisze...

Taa nie da się ja 5 level wbiłam w 2 dni! W pierwszy dzień wbiłam 4, a w 2 dzień 5.
PS. Zapraszać na MSP! Ania1332

Anonimowy pisze...

ths tylko co to judge :d ?

Anonimowy pisze...

Ja znam jak są np. Konkursy to uczestnicz a wtedy jak wygrasz to zostaniesz vip i wtedy będziesz zdobywał wiencej fame !

Anonimowy pisze...

P.S. To ja Brina5 zapraszam do znaj i wymieniania filmami

Anonimowy pisze...

na msp (moviestarplanet) nazywam sie frugo123456789 i mam 3 lv.

Anonimowy pisze...

moje konta to:aleksa1111 aleksa1717 wampi1212 najka ola foster1212 natka lov marlenka lol
Hm... Chyba jeszcze jedno ale nie wiem :o

Anonimowy pisze...

ja na msp mam jak teraz 10 lvl i nie miałam wcale vipa gram już chyba niecały miesiąc

Anonimowy pisze...

Ja mam prawie 5lvl jestem DzikaNatalunia a chcę wbić 3 na Czarnulka07 bo mam 1 tyś do next lvl dostałam pare grafów i grałam w quiz opłaca się pograć :)

Anonimowy pisze...

a ja mam juz 6lvl i juz prawie 7lvl zapraszajcie mnie jestem sabinka93

Mejni pisze...

Thx -,-" Mam 10 lvl login:Maja7689

Mati M pisze...

mam lvl 3 w 1godz;p

Mati M pisze...

mam lvl 3 w 1godz;p

Anonimowy pisze...

Ja mam 9 lvl osiągnełam go w 1 miesiąc.A otóż dla tago ,że MSP uzależnia!!!Codziennie grałam po 5-7 godź i się uzależniłam.Radzę wam nie grajcie tak często na MSP.Potem nie będziecie 1 dnia bez MSP wytrzymać. KOTAKOTl P.S ostatnia litera jest L małe.

Anonimowy pisze...

Hejka ja tam mam 7 lvl,zrobiłem go w 8 dni,jeszcze z 9000 fame i 8 lvl.Z tym,że przez ostatnie dni prawie nie grywam.Mam konto 14-15 dni.Polecam robienie filmów i QUIZ!Mój nick na MSP to kirovampire!

Paulina Szybisty pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Ja w rok wbiłam 10 levelek i raz miałam VIPA na tydzień!
Moj login na MSP to paulina-6

Sandra Matyjak pisze...

No a ja wbiłam 11 level w 2 miesiące. Wbiłam 3 levele w 12 godzin ! xd przez seki

Anonimowy pisze...

Siemka moja nazwa to : ♥♥roxsana♥♥ am 7 level .ZAPRASZAĆ

Anonimowy pisze...

Cześć. Mam 8 lvl gram już 4 miesiące i chcę mieć wyższy lvl. Mój nick : Kendii1234 przyjmuje od 3 lvl ale niższe lvl też mogą pomagać proszę o pomoc jak najszybszą.!

Anonimowy pisze...

heja ja aleksa1111 to nie wytszymuje nie pomaga nikt awięc pisze tu ,,czy morzecie mi pomuc w levelu bo:ja pomoge." wam"
P.S 12maj komnnia i vipek albo 3 miesiące vip albo roczek!
Bay<

Anonimowy pisze...

ja gram 7 miesięcy i mam 14level mój login to OlusiaT

Anonimowy pisze...

Jej!Nareszcie 4 level! Jak co to mam nick na MSP GoracaCzekolada! ;) Zapraszać c: i oglądać filmiki a ja odpłacę się tym samym ;)



Wika ax pisze...

nazywam się -Wika221:D- zapraszać! :D

Jakub Drewnik pisze...

NAzywam sie Kuba Drewnik 200 na msp (nie ma miejsca w znaj byłem vip)Ale dobry sposób to robienie sobie w wolnym czasie nowego konta i lovkowanie wszystkiego!!!

Anonimowy pisze...

Skorzystam :D nazywam się na Msp Mia0555 zapraszajcie muua

Gloria Carlise pisze...

Siem ja jestem na MSP Bellatrix1245 i zbieram na 4 lvl, jakby ktoś mógł pomóc niech pisze bd wdzięczna, no i te rady też się przydadzą:)

Gloria Carlise pisze...

No i zapraszam na bloga;)

Dorota pisze...

;3 Skorzystam . Na msp nazywam się basiunia001 . Zapraszajcie i pomagajcie błagam ! <33 Już gram w to 2 i pół miesiąca i już 10 lvl c:

Anonimowy pisze...

Możesz np.Stwożyć sobie byle kogo wpisać w znajomych twój nick z najwyższym lewelam (mój to akurat 5) i oglądać swoje filmy tak zarobiłam na czwarty i piąty level.Ja teraz tak wbijam lvele

kasia89071 pisze...

Ja dosyć szybko wybijam, jestem siedem miesięcy, na MSP a mam trzynasty lvl.!

Anonimowy pisze...

Można sobie zrobić jeszcze jedno konto i ogl. na nim filmy *_*

Anonimowy pisze...

Ja mam 2lv gram chyba cały rok pomóżcie potrzebuje do lv 3 tylko 665!!

wampirkamartynka

Anonimowy pisze...

HMM..JAK UZYSKAĆ 11 LV ? BRAKUJE MI 100 TYS DO 11 LV !

Anonimowy pisze...

ja też mam konto na msp i mam 11 lat bede grać do 18 lat zapraszajcie do znaj a szczegolnie vipy moja nazwa to Madziana1

Anonimowy pisze...

mi ukradli konto z 20 level i z vipem na rok

Anonimowy pisze...

Hey Nazywam Się Max Blue 515 Na Msp Jestem Od Jakiś 2 Lat I Mam 4 LVL! prosze pomagajce mi szybko zdobyć następny

Z Góry Dziękuję Tym Kotórzy Pomagają :D

Anonimowy pisze...

ja mam 2 lvl z góry bym podziękował jakby ktoś pomógł mi wbić 3 dzięki nazywam się thx

Anonimowy pisze...

nazywam sie mam 2 lvl ktoś by dopomógł? pliska dzięki <3

Milordy : 3 pisze...

Ja gram 3 miesiace i mam zaraz 15 lvl C: Nazywam się

Anonimowy pisze...

Ja mam 7 lvl (3izabela3) w chyba 14miesiecy aleja nie bylam vip i zrobilam sobie przerwe chyba 2miesiasce ! :D

Anonimowy pisze...

Heh ja gram 3mies i za 69tys mam 10lv ;p Coś czuję, że za max 5dni wbije je :D Ja wbijam 14tys dziennie xd

Julia Gad pisze...

Ja polecam np. chodzenie po czatach i pytanie się ,, Komu obejrzeć 5 filmów za grafa? ''

Anonimowy pisze...

hey na msp nazywam sie wikunia42000 mam 8 lvl. Zaproś sb ANNIIA ona ma seczki i se na nich kaski troche wbijesz =)

Anonimowy pisze...

Hey. Na MovieStarPlanet nazywam się : kasiaczeq13 .
Mam 3 lvl. Ciężko pracuje żeby osiągnąc 4 lvl. Założyłam już nawet kilka nieprawdziwych kont. Z tych kont oceniam wszystko na najlepsze. Ale to nie pomaga. Wciąż za mało. Pomóżcie jeśli możecie. !! Za wszysto się odwdzięczę.. Z góry dzięki. <3

Anonimowy pisze...

Hey tu Medzik12345 mam 5 lvl z czego bardzo sie ciesze :D no to tyle xD

Anonimowy pisze...

Hej ktoś może oddaje konto z dosyć dużym levelem jak tak to do mnie jestem Jus46 mam 6 level .

Anonimowy pisze...

Ja gram na MSP 6 miesięcy i mam prawie 15 lvl :]



Na MSP nazywam się LalaxDxDee

Anonimowy pisze...

Hey pomagać pliska!!!!!!!!


Boska zuzia

Anonimowy pisze...

Hmm .. Ja mam 13 lvl i brakuje mi tyś 39 xd Bardzo mało chętnie wymienie się grafem *u*

Nazywam sie Wampirzyca_** ta z 13 lvl bo moja kuzynka z 8 lvl ma podobna nazwe *u* Pozdrawiam . *.*

Anonimowy pisze...

Ja gram 11 miesięcy I mam prawie 17 lvl.Help !!!!!! Chcę już mieć 17 lvl :( Mój nick to Kornelia1133

Anonimowy pisze...

Ja gram ponad rok i mam prawie 6lv bo nic nie mg zrobić dopiro teraz to wiem...:p.Mój nick to sweetlaskax3

Anonimowy pisze...

Ja gram rok a mam 9 level ale niestety mam dopiero 9 level bo zrobiłam sobie przerwe na pół roku ! Aha ja robie tak tworze moviestar i ogl. swoje filmy! ;) Dzięki temu mam od 2 dni 9 level ok żeganm papa mój nick to 3izabela3 możecie zparaszać nie przyjmę za dużo znaj ;*

Anonimowy pisze...

Moja koleżanka gra prawie dwa lata a ma 4 lvl a ja gram chyba 6 lub 7 miesięcy i mam 6 ale niedługo 7

Anonimowy pisze...

A ja mam 7 lv a gram miesiąc nie wieżysz ? Sprać jestem Jus46 celeb , jury , zapraszac do znaj.

Anonimowy pisze...

hejka ths za 8 lvl! Jak by co jestem wolna chłopcy zapraszac na serduszko! :E3
Pomurzcie w 9 pliska dla laski aleksa1111

Anonimowy pisze...

pomagajcie wbić 8 lvl nazywam się słodziak paulina nr1 pliska

Anonimowy pisze...

aleksa1111
jest zajęta ;D

Przepraszamy!

aleksa1111

Anonimowy pisze...

Pomoże ktoś wbić 3 lvl ? Jestem Sweet Moniaa bardzo potrzebujem waszej pomocy ;3

Anonimowy pisze...

Pomożecie wbić 3 poziomek ? ;3 I'm xD Hotel xd

Anonimowy pisze...

Ja gram na moviestarplanet 1miesiąc i mam teraz 7lvl za niedługo 8. Jak to zrobiłam sama niwiem czytając inne komentarze dziwiłam sie dlaczego tak długo inni gracze wbijają lvl! Ps.Nazywam się <> ;)

Anonimowy pisze...

heja nie długo ślub w końcu go mam tego jedynego ale jest słotki...
Ok do rzeczy... Ja w ubierz gram bo jestem VIP i durzo osób gra na poczontku bo taka misja i mie wybierają a ja ich :)
Kasa? : ok tylko nie mam co kupić oglądajcie filmy: słodkim chłopcą, najką, zwykłym moviestars, sławnym jak ALAKINGA czy starr03 ok papa
aleksa1111

Anonimowy pisze...

Mi nikt nie pomaga w lvl...

Anonimowy pisze...

Mi nikt nie pomaga w lvl...

Anonimowy pisze...

na msp jestem justyna13507

Anonimowy pisze...

Ja gram 3 mies. a mam 9. brakuje 14 tyś. do 10 lv. :C :33Mój name NikeeexD - Pomóżcie. :3

Anonimowy pisze...

Ja jestem 3izabela3 i brakuje mi 145tys do 12 levelu :c Mam aktualnie 11 level i strasznie ciężkio trudno mi było to wbić =c Ale zrobiłam tak:

1.Swtorzyłam nowe konto i oglądałam sb filmy.
2.Poprosiłam swoich bliskich na msp żeby mi pomagali i pomogło mój mąż na msp wbił mi 30tys w jeden dzień :)

KolorowaPl ; ** pisze...

Mój kolega
!!!Stefan!!!
Gra tylko 3 miesiące a ma 18 lv. o.o

Anonimowy pisze...

Ja wbiłam szybko 16 lvl, głównie na sekach. Życzę wam szybkiego wbicia lvl :)

Oliwia Jest Fajna pisze...

ja gram od stycznia tego roku i mam dopiero 12 lvl którego nie mogę wbić około 5 miesięcy..Wcześniej jakoś od razu szybko wbijałam lvl z 7 lvl na 8 lvl wbijam w 2 dni :// więc;c pomóżcie teraz zostało mi do 13 lvl 30 tysięcy :((((

moja nazwa cysia9596
pozdro :*

Anonimowy pisze...

Zaprzaszajcie do znaj : Jestem madziana1

msulek1994 pisze...

mam jak by 6 level na MSP pomużcie nabić nazywam sie aniavipostwo i jestem vip-em

Anonimowy pisze...

Hej. Moj nick to kinga8814:) . Mam 6 lvl wymienie sie ogladaniem filnoe:)

6olaOLA666 pisze...

Js chce sie dowiedziec

Łucja Ciechowska pisze...

A ja mam 12 lvl i gram 4 miesiąc xD

Anonimowy pisze...

ja mam 16 lvl ale bym miała 10 jeśli MSP by nie bało nam 5 dodatkowych, MSP jest extra

Anonimowy pisze...

Ja jestem OlusiaT 24 lvl

Anonimowy pisze...

mam 14 lvl, I gram już ok rok :) najlepszym sposobem jest oglądanie filmów :> (oczywiście jak najdłuższych) bo za seki, to dostaniesz max 40 fame, a za filmy, które trwają ok 3 minuty dostaniesz z dobre 300 fame :)

Anonimowy pisze...

Ja mam 8 lvl i nie mogę mieć 25 przyjaciół!
Wyskakuje mi jakieś: Wpisz adres e-mail aby mieć 25 przyjaciół.
Raz wpisałam i wyskoczyło mi żebym kliknęła na wysłany przez nich adres e-mail.
Kliknęłam OK a tu nic. Żadnego e-mail.
Podpowiedz, jak mam mieć 25 przyjaciół?

Anonimowy pisze...

Ja w jeden dzien zrobiłam 20 lvl :o 20!!! Chyba jestem uzależniona ;(

Anonimowy pisze...

tak bardzo mi pomogły wasze rady mam już 9 lv

Anonimowy pisze...

Ja w 5 dni wbiłem 8 level :P

Anonimowy pisze...

kto mnie zaprosi do znaj jestem lajla050505 i pomóżcie żeby czarnapantera1222 wbiła 6lvl bo to moje 2 konto i będę mogła wysyłać prezenrty plis ppomoc

Anonimowy pisze...

plis pomocy mam na imie ta lajla050505 i jakby co to szukam fajnego chłopaka ;)

Anonimowy pisze...

1. Wchodzimy w "mój profil".
2. Klikamy na zakładkę z gwiazdką.
3. Są tam różne rzeczy za które możemy dostać fame.
4. Wykonujemy te rzeczy.
5 .DOSTAJEMY FAME.

Anonimowy pisze...

to pomogło miałam 12 lvl a w tydzień zdobyłam 17

Anonimowy pisze...

ja gram już 9 miesięcy a będę miała 10 lvl tylko brakuje mi 10484 FAME błagam pomuszcie na msp jestem olusia2812

Anonimowy pisze...

Nowe MSP :3 Gram 8 miesięcy i mam 14 lvl ;) Do 15 brakuje 55 tysięcy :) Jeśli pomożesz z góry będę wdzięczna :) Mój nick to Wera121LOL ;) Dawajcie grafy klikajcie love it! Oglądajcie filmy itp.

Anonimowy pisze...

boshe dzieciaki ogar 3 lvl wbić jest tak łatwo zbierając prezenty i robiąc aktywności jejku ogarnijcie dupy przedszkolaczki

Anonimowy pisze...

ja 6 lv wbiłam w 1 dzień jestem sweetsabina napisz do mnie jak chcesz wiedziec

Anonimowy pisze...

Ja w 11 miesięcy zdobyłem 21 lvl..xd Chcecie to zaproście Bartek hehe14

pawel455 pisze...

Nie to, że się chwalę, ale ja wybiłam 15 level, w jeden miesiąc, ewentualnie dwa. A ty?
10 level w pięć miesięcy!!! Powiem tylko ,,Totalna Porażka" nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Nie jestem samolubem, co to to nie. Przyznaję sposoby są fajne, ale mogłaś napisać coś lepszego, a nie te nudy.
Ech, jak chcecie mieć mnie w znaj to na MovieStarPlanet jestem kinga34kinga.

Anonimowy pisze...

ja 13 lvl Vanessa x10

Anonimowy pisze...

Mam 12lvl za 4dni zapraszac do znaj !alicija!jestem

Prześlij komentarz