Subscribe:

czwartek, 29 grudnia 2011

Konkurs Szczęśliwego Nowego Roku ; 33

Konkurs odpowiednio dopasowany do klimatu ; D
Przyznaję że obrazek zrb pięknie ; )

Ciuchy są odpowiednie bo śliczna sukienka w zeberkę jest nie dla vip ; )


 Czyjś bardzo nachalny ctr nie dał się zamknąć ; //

Niestety spodni ani butów nam nie dodali , bo spódnica albo chociaż jakieś nowe spodnie by się przydały ; //

Zwróćcie uwagę na pierwsze okulary  , martwisz się że za dużo wydałaś/eś na animki i nie starczy ci na dodatki ?
Kup okularki , na pewno ci starczy ; DD
Włosy są praktycznie takie same tylko dla vip mają te zawaliszte serpentynki ; D
Różowa plakietke new oznacza oczywiście że to jest z tego konka .

Wy kochane nie vipy pewnie się martwicie że nie możecie się ładnie ubrać : (
JA dla was przygotowałam 2 zetsawy w moich 2 ulubionych kolorach : )
Zakochałam się w tej sukience ale kupiłam tańszą i dla vip (rzeczy dla vip zazwyczaj są tańsze ; )
Ten jest mniej szalony ale i tak mi się podoba ; D
Oczywiście nie musicie z tego korzystać , chciałam tylko pomóc , ale ja tak kocham te kolory że musiałam ich użyć w temacie przewodnim stroju ; )

Animki bardzo mi się spodobały a szczególnie ta :

Teraz bd wszystkie z pozostałych z tego konka :
Tutaj moviestar pisze tą pałeczką 2012 ; )
Była też 1 z miłości :
Nie udało mi się tego dokładnie uchwyciać ale tutaj moviestar całuje się a wokół niej wystrzeliwują fajerwerki ; )

Była także 1 z tańca :
Niestety ale budżet nie pozwolił mi kupić wszystkich ; (

Mam nadzieję że wam też się konkurs spodobał ; D

0 komentarze:

Prześlij komentarz