Subscribe:

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Problem i konek .

Bardzo niewiele zostało mi do 11 lvla , więc ...

...jatatata !

Ogłaszam konek !

Od godziny 15:OO dnia 3O.O1 do wbicia 11 lvla bd liczyć wam punkty .

O co chodzi z punktami ?

Macie rozpiskę !

Dasz mi love it do czegokolwiek i zobaczę że to ty-1 pkt
Graf do 1O lvla-3 pkt
Graf 11-2O ; P lvl-5 pkt
Obejrzenie filmu , 5/5 i koment-1O pkt

1 msc-2 prezenty z listy i graf
2 msc-prezent z listy
3 msc-oglądnięcie 1O filmów .

A tak na poważnie w środę zrb notkę z rospiską i bd ją aktualizować .

A teraz macie coś na ząb xdd


Ja przed vipem na rok (z lewej) i ja po zakupieniu vipa na rok (z prawej)

Muah , jaka ja pikna xddddddddddd

Szeregowy Wikusia się odmeldowuje xdd

2 komentarze:

Anek.pl pisze...

HiHi to ja już wygrałam!!!Widziałam wszystkie twoje filmy i dawałam koment,love it dałam do pokoju i looków oraz wszystkich artbooks!!!Przed konkursem i'm winner!!!

missnajlepsza pisze...

Droga Anno od godz. 15:OO dnia 3O.O1 : D

Prześlij komentarz